Fonzie forum - Vakantie!

Guere

15 Jul 2008 @ 22:18

Hehe ok, gelukkig maar :D Blijft een aparte foto... ;)

Anyway, naast batman @ bios voor lokale meeting zal ik dus wel ff kijken wat er mogelijk is in de toekomst. Het is natuurlijk wel een beetje 'flauw' dat jij steeds naar NL moet komen voor deze dingen. Maar ik krijg ineens een ideetje wat misschien wel leuk is om uit te voeren in Belgie. Ik stuur je wel ff mail over, topic ff clean houden verder :D

Guere

18 Jul 2008 @ 18:55

Over The Dark Night (nieuwe batman film):

http://www.imdb.com/title/tt0468569/

JESUS FUCK! Op moment van schrijven heeft hij een 9,7 op IMDB, instant #4 positie in top 250. Vrijwel alle reviews zijn positief. Dat cijfer op IMDB gaat natuurlijk snel omlaag, maar dit moet toch haast een afgesproken iets zijn? In alle jaren dat ik imdb volg heb ik nog nooit een film zo snel zo'n hoog cijfer zien krijgen.

Overigens ben ik nu wel heel erg benieuwd naar die film... weet niet of ik tot mid-augustus wil wachten :S Hij komt volgende week al uit!

Ivan

18 Jul 2008 @ 22:09

Quote:
weet niet of ik tot mid-augustus wil wachten

Enige vorm van geduld zou je toch nog wel op moeten kunnen brengen, dat is een van de kenmerken van intelligentie. Zoniet moet je nog de wel de discipline op kunnen brengen om de film niet te spoilen; anders blijf je thuis :D

Ivan

25 Jul 2008 @ 19:31

Sorry Ruud we moeten wel een andere film kiezen. Michiel kon zich niet meer inhouden, dus hij is naar the Dark Knight gegaan onder begeleiding van Machil en ik.

Maar er zijn genoeg coole films in bios :)

NoBigThing

26 Jul 2008 @ 20:09

En, hoe was TDK? Teleurstellend vergeleken met de hype, de hype waard, beter dan de hype? !!!

Guere

26 Jul 2008 @ 20:43

SUPER BAGGER KUTZOOI OMGWTFBBQ JOKER KARAKTER IS EEN GROTE JOKE EN LOL @ BATMAN ZWARTE SUIT HIJ IS GEWOON NEO-GOTHIC PUNK!!!!

Ja hij was erg goed. Net iets minder dan de uber-instant 10 imdb top 250 #1, maar wel erg goed.

NoBigThing

26 Jul 2008 @ 22:20

Ja ik heb op verschillende fora alleen maar goeie reacties gelezen over deze film dus bagger kan hij al echt niet zijn :P Ik ga hem morgenavond kijken! Jeej.

pages

< previous page   1   2   3