Fonzie forum - Vakantie!

Octavius

14 Jul 2008 @ 23:03

waneer is die film am bios? ow en tuut tuut tuut groetjes van Machil

Guere

14 Jul 2008 @ 23:59

Vanaf 24 juli (volgende week donderdag).

NoBigThing

15 Jul 2008 @ 12:12

webalbums
De eerste 180 fotos staan er al op. De anderen upload ik vanavond. De eerste paar foto's staan wat door elkaar, maar eens je daar voorbij bent staan ze allemaal vrijwel goed in volgorde.
Ik laat het wel weten wanneer de andere fotos erbij staan!

Guere

15 Jul 2008 @ 12:34

MELOEN <3 ;DDDDDDDD

Erg leuke foto's Kris! Lol @ voetfetish en yay @ screwdriver ;P Wel handig die beschrijvingen... nice dat je daar de tijd voor hebt genomen om elke foto te benoemen. Ben benieuwd naar de rest!

also: waarom krijgen de kinderen altijd het koelste zwembad! :( Vette piratenboot man :laugh:

NoBigThing

15 Jul 2008 @ 13:46

Ja die piratenboot was super! Langs de voor en achterkant waren twee kleine buizen met glijbaan in, en dan kwam je er buiten uit, echt ubervet. Needless to say, ik en Eveline hebben ons daarin uitgeleefd :D

Sorry michiel, de cocktail in die foto was een Tequila Sunrise. Had me daar even vergist, maar screwdrivers heb ik er ook gedronken, want die vond ik beter dan Tequila sunrises! Eén avond zijn we nogal dronken geweest, hele fles wijn en 4 cocktails op anderhalfuur tijd... de volgende dag was ik ziek. Maar kheb niet moeten kotsen! :P Van onze zattigheid komen ook nog fototjes, dus je hebt nog wat om naar uit te kijken :)

Guere

15 Jul 2008 @ 14:07

Hahaha ok, ben benieuwd naar die 'zattigheid' fotos :D En ik dacht al dat die cocktail een net te donker kleurtje had. Ik heb ook wel ens een sunrise gehad, maar ik ben niet zo'n fan van de smaak van tequila :P

Het klinkt en ziet er iig allemaal erg gezellig uit... blij voor je dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad :)

Heero

15 Jul 2008 @ 17:27

Ik kom 3 augustus terug...dus die week erna een keer...maar ik lees dat Ivan dan op vakantie is... :S dus stel ik voor dat hij een voorstel doet...

NoBigThing

15 Jul 2008 @ 20:31

Alle fotos staan er op nu. Enjoy ;)

Guere

15 Jul 2008 @ 20:49

OMG, moest die "hier zijn geen woorden" foto nou? :D Ik ga niet nader bestuderen, maar hopelijk heb je van te voren wel even gekeken of er iets te censureren viel...? :P

iig: erg leuk allemaal, leuke foto's :D Thanks voor delen met de wereld :laugh:

Also: like ruud said, dingen plannen! Ook krisje uit belgie moeten we vaker zien :D Zal soon wel even weer achter nieuwe movienight plannen gaan, checken waar het kan en wanneer etc.

NoBigThing

15 Jul 2008 @ 21:05

Haha ja, ik heb het gecontroleerd, wees gerust. En Eveline vond per se dat ik hem er tussen moest zetten :P

Movienights klinken altijd leuk : )

pages

< previous page   1   2   3   next page >