Fonzie forum - één jaar

Guere

17 Apr 2008 @ 09:47

Ohja, das waar ook. Laatste match is trouwens alweer vier jaar geleden, zie ik. Al heb ik het idee dat er een hoop matches ontbreken daar. vast iets verwijderd door de jaren heen...

Ivan

17 Apr 2008 @ 22:18

Nee die data kloppen. Het is echt vier jaar geleden :)

Guere

17 Apr 2008 @ 22:34

Haha okay, das al best weer lang geleden zeg dan :)

Heero

21 Apr 2008 @ 12:39

Heey,

Eens een fonzie altijd een fonzie :P. Dat is wat ik ervan denk maargoed. Ik weet dat jullie niet bar veel meer van mij horen. Reden is simpel: Studentenvereniging (bestuur) en een vriendin die ook wel eens wat tijd met me door wil brengen.

Ik heb even gekeken naar mijn tijdsplanning. Ik heb het nog even druk tot na het weekend van 5 mei. Maar daarna kan ik wel een dagje of avondje plannen :D. Laat maar horen wat jullie ervan vinden en stel maar een datum voor die jullie goed uitkomt :D

Dominator

23 Apr 2008 @ 21:32

Kan onze 2on2's op CB niet meer terugvinden Ivan :(.

Profielen op clanbase zijn best leuk om terug te lezen;
"Hardware: Thunderbird 1000Mhz 256 MB RAM GF2 GTS 40 GB 7200 rpm 19" Ilyama"

:D

Guere

23 Apr 2008 @ 21:34

hahaha @ die specs, ook echt die harddrive speed erbij :D Dikke pc man!

Fried^

05 Jul 2008 @ 07:36

Dat was het toen in 2001 wel ja, daar betaalde je toen 2000 gulden voor :D

Ik ben het met iedereen eens in dit topic, voor alles wat er gezegt is, is wel wat voor te vinden. ???

Ik ben geen fonzie, maar heb wel altijd het een leuke groep gevonden, de tijd dat het rustiger werd met fonzie wat spellen betreft (die mij lagen?) ben ik niet gestopt op IRC te zitten, na de tijden van de irc bot spelletjes, werd het ook erg stil op IRC, ik ben nooit een msn typ geweest, maar zoals ivan en machil al aanstipten, leven gaat door/voor, mensen worden ouder (volwassen voor sommigen, ik niet :p ) ontdekken andere interesses, hobbies, vriendenkring groeit etc. dus dan is het ook niet vreemd dat je minder vrije tijd over hebt die je dan niet wil besteden aan een abstract iets als fonzie, het is net waar je prioriteiten liggen.

Maar ook wat Michiel zegt klopt helemaal, als er geen initiatief is om wat te doen als fonzie core (dat bent u, meneer aangesproken voelend persoon) komt er niet veel meer dan movienight zoals jullie laatst in juni hebben gehouden (ja ik heb de topicstart datum gelezen).

Ik zou het ook leuk vinden als er weer iets georganiseerd gaat worden om dan mee te doen, ondanks dat ik iets verder uit de buurt woon, net zoals Kris.

Topicnaam is nog steeds fucked btw, krijg nu dit topic te zien, ookal klik ik op fonzie photos :(

pages

< previous page   1   2