14 Feb 2008 @ 15:50
Octavius The -mellow- King ![[king]](http://www.xs4all.nl/~hautis/fonzie/smilies/king.gif)
15 Feb 2008 @ 05:56
hey dat is mijn smile!
16 Feb 2008 @ 19:17
Wegens inactiviteit m.b.t. het gebruik van de king smilie is het exclusieve gebruiksrecht vervallen.
17 Feb 2008 @ 06:53
ja nee, toen ik hem nog veel gebruikte is hij me met harde hand afgepakt! door jullie!
MIJN smile is zelfs te zien in het plaatje boven aan e site! inactiviteit is dus het resultaat van jullie nazi gedrag!
18 Feb 2008 @ 04:42
nounou! niet gaan schelden 
Je bent gewoon even een jaartje of 2 lui geweest en nite gebruikt...nu is hij van ONS
18 Feb 2008 @ 05:35
ja, idd zo denken de duitsers dus ook!
hey niet zo zeuren, we hebben jullie land eerlijk bezet! nu niet iritantg aan doen dan hadden jullie maar beter moeten vechten! nu is het land van ons.
18 Feb 2008 @ 13:20
Na een jarenlang een bruut dictator regime van Octavius is de king smilie bevrijd!
Dus waarom zijn WIJ de Nazi's?
18 Feb 2008 @ 13:40
De arme king smile zat jaren lang opgesloten in een gruwelijk smiley kamp! De dingen die hij daar heeft gezien... niet te beschrijven! Een kamer van 100 bij 100 pixels delen met twintig andere smilies! Geen spamfilters om alle gore uitwerpselen buiten te houden! Iedereen werd ziek: JPEG virussen waren all over the place! En wanneer je je niet aan de stricte regels hield was je als smiley gedoemd om een blue screen of death mee te maken! En ook al hield je je aan de regels, dan kon je nog steeds elk moment van de dag bruut uit je cel worden gerukt om misbruikt te worden in een orgie van smiley-posts. Honderden smilies achter elkaar in een rij was geen uitzondering. En elke keer moest je als smiley maar weer blij kijken, je tong uit steken, of wat de bewakers dan ook van je vroegen. Soms moest je zelfs scheten laten, of een andere smiley het hoofd inslaan met een bijl! Puur voor het plezier van het regime.
Nee, wij hebben de king smile en vele van zijn vrienden juist bevrijdt!
FREEEEEEEEEEE-DOOOOOOOM!!!!!!!!

19 Feb 2008 @ 03:38
<3 Braveheart=)
19 Feb 2008 @ 04:40
nou..